تحویل سریع و بازگشت رایگان ظرف 7 روز
جستجو
OIP (1)

کامپلت یوروویتال

قیمت اصلی 220,000 تومان بود.قیمت فعلی 200,000 تومان است.

ناموجود

توضیحات

یکی از مکملهایی که بی شک هر فردی به آن نیاز دارد «قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال» است. یوروویتال برندی آلمانی است. این قرص در یک قوطی پلاستیکی سفید رنگ به فروش می رسد و هر قوطی 30 عدد قرص وجود دارد. قوطی این قرص بسیار هنرمندانه طراحی شده است و وقتی به آن نگاه می کنید بی شک می توانید کیفیت و دغدغه صاحبان آن را برای ارتقا سلامتی حس کنید انسان ها همواره نیازمند دریافت ویتامین ها و مواد معدنی می باشد. ویتامین ها و املاح نقش های بسیاری را در بدن ایفا می نمایند که از جمله آن ها می توان به تقویت سیستم ایمنی، ساخت گلبول های قرمز و اکسیژن رسانی به سلول ها، بهبود عملکرد سیستم عصبی، سلامت استخوان ها و دندان ها، انجام فرایندهای شیمیایی گوناگون درون بدن و … اشاره نمود. کمبود این ویتامین ها و مواد معدنی نیز باعث ایجاد ناهنجاری های مختلفی می گردد لذا دریافت مقادیر کافی از آن ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.
مکمل های مولتی ویتامین با دارا بودن مواد مغذی مورد نیاز بدن می تواند در حفظ سلامت و بهبود عملکرد کلی بدن بسیار مهم باشد. برخی از مولتی ویتامین ها دارای ترکیبات جانبی از جمله اسیدامینه ها، ترکیبات گیاهی و غیره نیز می باشند که می تواند به بهبود اثربخشی آن ها کمک نماید.
محصول مولتی ویتامین کامپلت برند یوروویتال از جمله مکمل های مولتی ویتامین می باشد که با دارا بودن ویتامین های محلول در چربی و محلول در آب و مواد معدنی مانند آهن و روی و سلنیم و … در حفظ سلامت بدن موثر است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کامپلت یوروویتال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *