تحویل سریع و بازگشت رایگان ظرف 7 روز
جستجو
شربت ضد سرفه و سرماخوردگی پلاروکا کیدز فاران شیمی یکی از موثرترین مکمل‌های کودکان است که بدون داشتن عارضه جانبی باعث تقویت سیستم ایمنی کودک و بهبود علائم عفونت‌های دستگاه تنفسی می‌شود.

شربت ضد سرفه و سرماخوردگی پلاروکا کیدز

قیمت اصلی 65,000 تومان بود.قیمت فعلی 60,000 تومان است.

توضیحات

شربت ضد سرفه و سرماخوردگی پلاروکا کیدز فاران شیمی برای بهبود علائم سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی در کودکان بالای ۱ سال مبتلا به سرماخوردگی تجویز می‌شود. پلارگونیوم سیدوایدس به کار رفته در این محصول گیاه دارویی است و از گذشته در درمان سرماخوردگی و آنفولانزا و بهبود علائم ناشی از عفونت‌های دستگاه تنفس مورد استفاده قرار می‌گرفته است. از آن سو بلک الدربری شربت پلاروکاکیدز فاران شیمی حاوی فلاونوئیدهای طبیعی از جمله آنتوسیانین است که سیستم ایمنی را تقویت نموده و دارای اثرات ضد التهابی و ضد ویروسی است. زینک و ویتامین C موجودر در شربت ضد سرفه و سرماخوردگی کودکان پلاروکا کیدز باعث افزایش اثرگذاری این شربت شده و به تقویت سیستم ایمنی و محافظت سلول‌ها در برابر رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند.

شربت پلاروکا کیدز برای چیست؟
ناگفته نماند شربت سرماخوردگی کودکان نه تنها به بهبود علائم ناشی از عفونت‌های دستگاه تنفسی کمک می‌نماید، بلکه منجر به تسریع روند بهبود بیماری در کودکان نیز خواهد شد. علاوه بر تمامی موارد این فراورده به عنوان موکولیتیک (خلط آور)، تقویت کننده سیستم ایمنی، کمک به بهبود علائم عفونت‌های دستگاه تنفسی شامل آنفولانزا، سرماخوردگی، گلو درد، سرفه، آبریزش بینی، گرفتگی بینی و همچنین به عنوان درمان کمکی در برونشیت حاد و سینوزیت در کودکان استفاده می‌شود.

ویژگی های شربت ضد سرفه و سرماخوردگی پلاروکا کیدز فاران شیمی
کمک به بهبود علائم عفونت‌های دستگاه تنفسی
فاقد گلوتن، لاکتوز و رنگ دهنده‌های مصنوعی
درمان کمکی در برونشیت حاد و سینوزیت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شربت ضد سرفه و سرماخوردگی پلاروکا کیدز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *