تحویل سریع و بازگشت رایگان ظرف 7 روز
جستجو
خرید محلول خوراکی گل گریپ گل دارو محصولی مناسب برای از بین بردن نفخ نوزاد است و قولنج روده ای کودکان را درمان می‌کند که حاوی اسانس دانه شوید و...

شربت گل گریپ

قیمت اصلی 55,000 تومان بود.قیمت فعلی 45,000 تومان است.

توضیحات

شربت گل گریپ باد شکن و ضد نفخ کودکان
توانایی گل گریپ در کمک به کاهش قولنج کودکان شما
کمک به کاهش سوزش سردل در نوزادان
شربت گل گریپ، موثر در بهبود اشتهای کودکان
افزایش کارایی دستگاه گوارش و هضم مواد غذایی و قابلیت استفاده از یک سالگی
شربت گل گریپ، یک محلول خوراکی بادشکن، ضد نفخ و ضد اسپاسم بوده که در هضم بهتر غذا در نوزادان و کودکان نقش دارد. همچنین، شربت گل گریپ با رفع مشکلات روده ای کودکان، به بهبود اشتهای آنها نیز کمک می کند. گل گریپ، حاوی اسانس بدون ترپن دانه شوید و سدیم بی کربنات است. در تولید این محصول، الکل و شکر به کار نرفته و می تواند برای نوزادان بالای 1 ماه استفاده شود.

شربت گل گریپ، توسط شرکت داروسازی گل دارو ایران در بطری های شیشه ای با حجم 120 میلی لیتر، تولید شده است.

ترکیبات شربت گل گریپ

در شربت گل گریپ به ازای هر 5 میلی لیتر، 2.3 میلی گرم عصاره دانه شوید و 5/52 میلی گرم بی کربنات سدیم وجود دارد. ترکیبات اسانس شوید شامل دی-کارون، لیمونن، آلفا فلاندرن، کاروئول، دی هیدروکاروئول، دی هیدروکارون، کارواکرول و تیمول است. گل گریپ نیز بر اساس 5/1-1 میلی گرم carvone استاندارد شده است.

از دیرباز، گیاه شوید به عنوان یک سبزی معطر در طبخ غذاها استفاده شده است. علاوه بر آن، گیاه شوید در رفع مشکلات گوارشی از جمله بی اشتهایی، گاز روده ای (نفخ شکم)، اختلالات کبدی و مشکلات کیسه صفرا نیز به کار برده می شود.

علاوه بر اثرات مثبت شوید بر دستگاه گوارش، از این گیاه در درمان اختلالات مجاری ادراری، کاهش دردهای قاعدگی و بهبود عفونت ها نیز استفاده می شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شربت گل گریپ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *